סל קניות

משלוח חינם בהזמנה מעל 550 ₪

חבק מפיות – עיצוב שולחן מושלם

חבק מפיות

הגעתם של אורחים לארוחת סוף שבוע או לארוחת חג, היא תמיד אירוע משמח בכל בית. לכן נערכים לכך בפן של הכנת המאכלים והמטעמים  המיוחדים וגם בפן של עיצוב השולחן. אז הכינו את המפה, חבק מפיות, צלחות וסכום והתחילו לעצב את השולחן שלכם.

הנראות של השולחן החגיגי

על השולחן שהוא בדרך כלל ארוך ומיועד למוזמנים רבים, או לחלופין עגול ומותאם למשפחה האינטימית מניחים צלחות יפהפיות, כוסות לשתייה קלה וגם כוסות ליין כדי להעניק אווירה ייחודית לערב זה.

אחת האופציות המוצלחות ביותר שמתווספת לשולחן המרשים היא חבק מפיות של מודליין. מדובר באביזר שהוא מכווץ את מפית הבד ומעניק לה מראה אקסקלוסיבי ויוצא דופן. מניחים את המפית בתוך החבק ושולפים אותה במעט החוצה. כך החבק נמצא במרכז המפית ומעניק לו מראה קסום ואותנטי. כאשר השולחן כולו מקבל סטייל, כל אורח שייכנס הביתה יתלהב מהסידור הנאה והמזמין.

אפשרויות של חבקים ייחודיים

כל בית מעוצב בסגנון אחר ולכן גם המפות, המפיות והחבקים מתמזגים עם הקווים העיצוביים שנקבעו בכל בית. אוהבי המטבח הכפרי, יובילו לכך שיהיו גם בסלון וגם בפינת האוכל נגיעות של המראה הטבעי. לכן יהיו על השולחן חבקים עגולים מעץ בגוון ירקרק ואפשר לשלב זאת עם מפיות בד איכותיות בגוונים בהירים כמו שמנת או לבן.

אפשרות נוספת היא חבק שצמודה אליו שזירה של חבלי מקרמה. המראה המפתיע של החבלים שהם בדרך כלל בגוון בהיר, מוסיפים יופי רב לכל חלל. כדי לחדש ולהניח על הצלחת חבק אחר בכל פעם, מציעים בחברת מדליין חבקים מפתיעים כמו חבק מפיות אשר עשוי משרשרת חרוזי עץ. מדובר בחרוזים קטנטנים אשר מושחלים בשרשרת ארוכה אשר מלופפת סביב המפית האטרקטיבית. זהו שילוב מנצח של גוונים, טקסטורות וחומרי גלם.

חבקים אלגנטיים לכל מטרה

מראה יוקרתי של השולחן המעוצב, משמח תמיד את הסועדים וזו הסיבה שחברת מודליין מציעה חבק מפיות בעל מראה קסום שמוסיף עושר רב לכל שולחן של יום שישי או של חג. לדוגמה אפשר להניח את מפיות הבד בתוך חבק זהב רקוע שנראה כמו טבעת נישואים. זוהי אופציה מרהיבה במיוחד ולכן מתאימה מאד לאירועים כמו חינה, שבת חתן  של החתונה ועוד.

או לחלופין אפשר לקשט את השולחן עם תוספת של חבק מפיות שנראה כמו זהב גלים ולכן המראה שלו מעלה בכמה רמות את הדירוג המדהים של השולחן החגיגי.

 מראה קריסטלי לכל שולחן – עם חבק מפיות קריסטל

חבק מפיות שהוא מקריסטל הוא המתאים ביותר לעריכת שולחן שמגיעים לשבת סביבו אורחים אהובים כמו קרובי משפחה, חברים או אורחים מחו”ל. אפשר להניח על הצלחות המרשימות חבקי קריסטל בגוון אפור, זהב דבש, או שקוף. אפשר לרכוש אותם במארזים אשר בכל אחד מהם יש כמה יחידות וכך נהנים ממלוא הכמות הנדרשת.

אין ספק שהתוספות היפהפיות כמו פמוטים, חבק מפיות יעשו את ההבדל בכל שולחן חג. אם גם אתם מעוניינים ליהנות מהמחמאות של האורחים, ראו את האופציות המקסימות הקיימות באתר ובצעו הזמנה לאספקה מהירה.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח
      לעדכן קופון
      דילוג לתוכן